De kerst!! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Lian Stienen - WaarBenJij.nu De kerst!! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Lian Stienen - WaarBenJij.nu

De kerst!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lian

26 December 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Zoals iedereen heeft kunnen lezen ben ik dus weer bij Ron en Trudy in huis. Of ja.. eigenlijk niet. Deze zijn kerst aan het vieren bij de ouders van Trudy.

Ik zou nu eindelijk Harm ( asten heusden)gaan zien hier in het verre NZ. Ook hij was welkom in huis dus ik ging hem ophalen in het centrum van Auckland. Eindelijk thuis hebben we lekker gekookt en eens lekker Brabants gelult!! Hele verhalen werden uitgedeeld over onze leuke reiservaringen. Het is dan ook erg gek om zo ver van huis met iemand te eten die je normaal op stap tegenkomt.

Uiteindelijk werden we door Dugan uitgenodigd om bij hem thuis kerst te komen vieren. Zijn moeder vond het maar niks als wij saai met zijn tweeen zouden zijn. Natuurlijk gingen we mee. We bedachten om lekkere chocolade en ananas pudding te maken. Snel mam bellen om het resept. Eindelijk in de winkel bleek dat veel producten anders waren. Geen vanille suiker en allemaal andere gekke dingen. Weer mam bellen.... wat moet ik nou!!!!!!!!!! En hoeveel....?? Na een uur winkelen, 1 keer naar huis bellen en heel veel vrouwen in de supermarkt gevraagd te hebben waren we klaar en leken we alles bij elkaar te hebben. Uiteindelijk thuis bleek de chocolade toch niet puur te zijn. Dus... terug naar de winkel en ruilen maar!!! geen probleem. Daarna wilde de ananaspudding niet stijf worden, maar twee uur later bewoog hij niet meer.

De volgende dag heb ik het nog lekker gedecoreerd met slagroom en was het toch nog goed gekomen. De smaak... ja dat was afwachten. Op naar Dugans huis. Hier waren allemaal vrienden van de ouders en kennisen bij elkaar gekomen. Eerst allemaal lekker gegeten en daarna tijd voor de pudding. EN... het was echt lekker. Kregen dan ook veel complimentjes. Na het eten was het tijd voor heel veel spelletjes en drinken. het was dan ook een erge gezellige bedoeling met te gekke mensen. Heel losjes en iedereen was welkom. Uiteindelijk moesten we toch afscheid nemen en gingen we naar huis.
De volgende dag zijn Harm en ik naar de stad geweest en hebben ik mijn laatste dingetjes gekocht.

Morgen helaas afscheid nemen van het echt te gekke NZ. Ik zal de mensen en hel prachtige land echt gaan missen. Maar goed Thailand staat op me te wachten en ben erg benieuwd!!

Ga nu snel slapen en morgen 15.30 vlieg ik naar de echte zon..

Nieuwe foto's op:
www.lianstienendeel2.mijnalbums.nl

Groetjes Lian

  • 26 December 2006 - 11:34

    Carina:

    Hey Lian! echt super dat je het zo naar je zin hebt! had ook niet anders verwacht haha. hele fijne kerstdagen en een happy newyear in Thailand!

    groetjes Carina

  • 26 December 2006 - 13:34

    Evelien:

    hoihoi!!

    vet stoer!

    veel plezier en n super oud & nieuw!

    gr. evelien

  • 26 December 2006 - 20:17

    @nke:

    Hey meid,
    Zo te horen heb je een paar geweldige kerstdagen achter de rug!!!!
    Ik hoop dat je ook een super oud en nieuw zult krijgen, veel plezier in Thailand!!!!
    Groetjes =xxx= Anke

  • 27 December 2006 - 18:35

    Broer:

    geniet maar net zo veel van Thailand

  • 28 December 2006 - 08:10

    Brechtje:

    Hoi Lian,
    Ben al ff niet op je site geweest dus moest behoorlijk wat verhalen achtereen lezen...hihi Wat een avonturen maak jij daar mee zeg! Gelukkig ben je de kerstdagen ook goed doorgekomen. Alvast een gelukkig en gezond 2007!!! Veel plezier in Thailand.

    Groetjes,
    Brechtje

  • 28 December 2006 - 10:08

    Monique:

    Hoi Lian!

    Ik ben benieuwd hoe je het in Thailand gaat hebben. Wij vonden het echt super! Heel veel plezier daar en een alvast een gelukkig nieuwjaar.
    Doe ze de groeten daar!

    Groetjes Monique

  • 28 December 2006 - 21:33

    Lei:

    Lian geit t nog ein bitje hubste nog plaats euver om de avonture van thailand in dich op te numme? 'T zal waal geneet mer zurg auch veur get rus bie dichzelf gegroet Lei ps alvas ein happy new year

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2007

Ko Toa en Bangkok

04 Februari 2007

Ko Phag Nan en Ko Tao

01 Februari 2007

Ko Phi Phi en Ko Phag Nan

25 Januari 2007

Phuket en Ko Phi Phi

20 Januari 2007

Kancahanburi
Lian

Actief sinds 30 Juli 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 51873

Voorgaande reizen:

24 Februari 2010 - 23 April 2010

Reisverhalen

06 September 2006 - 14 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: