Ko Phag Nan en Ko Tao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lian Stienen - WaarBenJij.nu Ko Phag Nan en Ko Tao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lian Stienen - WaarBenJij.nu

Ko Phag Nan en Ko Tao

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lian

04 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Nou uiteindelijk ben ik helemaal relax na een aantal dagen in het gezondheidsresort. Het was er echt super. Heb een heerlijke masage gehad van 1,5 uur waarbij je echt helemaal tot rust kwam. Het was echt super. Verder hebben we nu niet 3 maar misschien wel 4 tot 5 keer per dag gegeten. Alles was er op een bepaalde manier gemaakt zodat al het eten opper gezond was. En het was echt zo lekker. Je rijst geserveerd krijgen in een ananas waardoor de smaak echt heerlijk is, bijna alles zonder suiker, olies en vetten en toch een lekkere sterke smaak. Dat was dan ook waar dit resort bekend om staat. Het overheerlijke eten en de super relaxe sfeer. Verder een lekker prive strand en allemaal vriendelijke mensen. En wat deed je dan de hele dag. Zonnen, zwemmen, eten, masage, lezen gewoon niks bezonders maar wel zo lekker voor een aantal dagen. Maar na al het relaxen stond de welbekende fullmoon party voor de deur. Om van ons prive strandje af te komen moest je eerst met een klein bootje. Normaal niet zo erg maar deze dag was de zee echt heel wild en de golven dus erg hoog. Om 6 uur stonden we klaar om het bootje te pakken. Allemaal in onze zwemspullen, met regenjassen en plasticzakken om ons heen geslagen. Normaal duurd het boottochtje 15 minuten maar deze keer een half uur. Ik heb vaak gedacht oke.... vanaf nu moeten we gaan zwemmen, het bootje sloeg een paar keer dan ook bijna om en de plastic zakken en regenjassen waren dan ook geen overbodige luxe. Maar goed uiteindelijk kwamen we dan toch veilig en helemaal doorweekt aan op de plaats van bestemming. Meteen gingen we naar een restaurant waar we ons hebben omgekleed en klaar gemaakt om uit te gaan.
Op naar de Fullmoon party. Om 9 uur kwamen we op het strand waar alles ging gebeuren. Een lang strand met allemaal barretjes en harde muziek, lampjes en vooral heel veel mensen. Een strand vol mensen van vele landen bij elkaar. Het aantal mensen werd geschat op ongeveer 20.000 mensen. Echt heel gaaf. Meteen gingen we helemaal uit ons dak ( Ben jongen uit londen/ Rose meid uit londen/ en Julita uit polen) Het sfeertje was echt geweldig. Regelmatig gingen er vuurpijlen de lucht in wat alles compleet maakte. Rond 5 uur waren Julita en ik echt kapot. Zelf wilde we nog wel maar de benen deden niet meer mee. We gingen op zoek naar een resort waar we in de de tuinstoelen in slaap zijn gevallen. Om 7 uur werd ik wakker en ging ik terug naar het strand. Nog steeds werd er volop gefeest. Niet meer zo druk als midden in de nacht maar nog steeds een gaaf sfeertje. Mijn benen hadden rust gehad dus we konden er weer tegen aan. Na een uur had ik het dan toch echt weer gehad. We verzamelde ons weer en pakte de boot terug. Eindelijk terug in ons relax resort hebben we eerst een ontbijtje gedaan waarna we lekker zijn gaan slapen waar we alle ondertussen erg aan toe waren. Maar wat een feest. Wel zo gaaf. Iedereen was gewoon zo vrij. Niemand die iemand raar aankeer. Je kon echt jezelf zijn en je helemaal laten gaan.

In de middag werd ik wakker en heb ik een lekkere masage gehad. Heerlijk met een rustig muziekje op de achtergrond. Ik begaf me dan ook zeker te weten in de zevende hemel. Maar goed de volgende dag moesten we toch echt her relax paradijsje verlaten. 5 dagen hebben we onszelf daar laten verwennen en in totaal heb ik nog niet meer dan 100 euro opgemaakt. Voor dat geld kan je , je wel 5 dagen laten verwennen.

Nu zit ik op Ko Tao ook dit is een heerlijk eiland vol met backpackers. Leuke barretjes, goede muziek, en een heerlijk strand op steenworp afstand. Mijn laatste dagen op een van de prachtige stranden van Thailand. Tja over een week ben ik dan echt thuis. Raar maar waar. Nog snel de laatste zon meepikken voordat ik naar het koude nederland kom.

Tot snel!!!

Lian

  • 04 Februari 2007 - 12:03

    Harm:

    Hey Lian,

    Ik zal de kachel alvast op standje sambal zetten.

    Tot over een week.

  • 05 Februari 2007 - 19:16

    R'b'N:

    En ik maar krabben 's morgens en ondertussen sta jij aan de ander kant van de wereld te fuiven....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2007

Ko Toa en Bangkok

04 Februari 2007

Ko Phag Nan en Ko Tao

01 Februari 2007

Ko Phi Phi en Ko Phag Nan

25 Januari 2007

Phuket en Ko Phi Phi

20 Januari 2007

Kancahanburi
Lian

Actief sinds 30 Juli 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 51864

Voorgaande reizen:

24 Februari 2010 - 23 April 2010

Reisverhalen

06 September 2006 - 14 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: