Kleine update - Reisverslag uit Maun, Botswana van Lian Stienen - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Maun, Botswana van Lian Stienen - WaarBenJij.nu

Kleine update

Door: Lian

Blijf op de hoogte en volg Lian

08 November 2011 | Botswana, Maun

Hallo allemaal,

Inmiddels hebben we weer een nieuwe stempel in ons paspoort. We hebben een kleine vlucht van Windhoek(namibie) naar Maun (botswana) gepakt. Heerlijk!! 1 Uurtje vliegen ipv 10 uur in de bus! Eenmaal aangekomen vroeg ons iemand wat ons plan was. Dit hadden we niet echt. Daarom hielp hij ons maar even. Na veel bellen enz. heeft hij een safari voor ons geregeld van 6 dagen, daarna bracht hij ons naar het centrum om boodschappen te doen en verwees hij ons naar een super fijn hostel. Wij deden ondertussen niet veel als zitten en braaf wachten. De hulp bleek achteraf heel fijn gezien alle safari's volgeboekt waren en we anders dus niet hadden kunnen gaan. Deze man was overal goed van op de hoogte en wist iedereen te vinden gezien hij zelf ook deze safari's aanbood. Hij had geen plek meer vandaar dat hij veel regelwerk voor ons heeft gedaan!! Heel zijn. Je vraagt je ook af waarom hij ons zo fijn helpt. Heeft er zelf helemaal niks aan gehad!

De safari begint donderdag en duurt tot woensdag. Het word heel primitief!! Tot die tijd kunnen we relaxen in een leuk en gezellig hostel/camping. Het is er prachtig en heel schoon. Tijdens het douche sta je gewoon in de openlucht onder een prachtige sterrenhemel! We hebben niet alleen gezelschap van gezellige mensen maar ook van gezellige dieren. Zo zagen we gister een crocodil, slangen enz op de camping. Vorige week zat er ook een neushoorn in de rivier waar onze camping aan ligt!! Tja... dat is botswana!! Moeten we maar even aan wennen!! haha

Over een weekje zal ik jullie vertellen hoe de safari was!!

Groetjes Lian

• 11 November 2011 - 16:05

Anke:

Hey Lian,
    Super dat jullie dat nog hebben, kunnen regelen!!!
    Maar goed op de een of andere manier lukt jou dat altijd wel ;)
    Heel veel plezier op de safari!! Ik ben benieuwd welke dieren je nog meer allemaal "ontmoet" ;) haha
    Groetjes Anke