Even terug naar Port Elizabeth - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Lian Stienen - WaarBenJij.nu Even terug naar Port Elizabeth - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Lian Stienen - WaarBenJij.nu

Even terug naar Port Elizabeth

Door: Lian

Blijf op de hoogte en volg Lian

10 December 2011 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Hallo,

Na 4 nachten en 5 geweldige dagen in wild spirit zijn we even terug gereisd naar Port Elizabeth!! Hier zouden we mensen onmoeten waar we een hele goed tijd mee hebben gehad in Botswana. Helaas was maar 1 van de 3 daadwerkelijk daar. De rest had andere verplichtingen. Het plan was om te gaan vliegen, maar gezien er heel veel wind was en onweer in de lucht kon dit niet doorgaan. Dat was wel echt heel erg balen!! We hebben 2 dagen beetje door Port Elizabeth rongelopen. IJsje eten, langs het strand wandelen winkeltjes kijken. Onder leuk gezelschap kan dat heel gezellig zijn! Maar 2 dagen is meer dan genoeg. Ook zijn we even naar het casino geweest. Hier kon je spelen voor 50 cent. Dat is wel lekker. En raad eens. Na dik een uur spelen ging ik met 50 cent winst naar huis. Kan ik mijn reis dus best een week verlengen. De derde dag hebben we een laatste safari gedaan door Addo. We hebben ruim 10uur rondgereden. Ons doel was een Neushoorn spotten. Maar helaas. Het leek wel of de dieren een dag vrij hadden. We zagen enkele olifanten, kudu's en zebra's.... voor de rest helemaal niks. Zelfs de gids snapte hier echt niks van. Gelukkig reden we door een prachtige omgeving! Eenmaal terug in het hostel waren we helemaal gesloopt. Kapot moe!! Na heerlijk gekookt te hebben zijn wel lekker gaan slapen. De volgende dag was ons plan om naar Kaapstad te gaan. Maar de bazbus was vol. Deze kon ons tot de crags meenemen. NIET ERG!!! Terug naar Wild spirit waar we weer met open armen werden ontvangen. Hier gaan we weer lekker drommelles volgen, heerlijk eten en gezellig rond het kampvuur zitten!! Morgen dan toch echt terug naar ons eindpunt Kaapstad!! Helaas komt het einde van de trip in zicht!!

Groetjes Lian

• 11 December 2011 - 17:32

Leny:

nog maar even genieten dus
    zeker van het goede weer hier is het niet veel bijzonders
    je hebt in ieder geval veel meegemaakt en ik heb echt genoten van jouw verhalen
    groetjes

• 11 December 2011 - 17:43

Claudia:

Hoi Lian,

Leuk om al jouw reisverhalen te lezen! Lijkt mij te gek, nou ja niet alles.....die bungee jump hoeft voor mij niet maar de natuur lijkt mij geweldig! Ik zie dat het einde van de trip alweer in zicht komt.........zo snel?
    groetjes uit zonnig (maar wel koud)Limburg, Claudia