2 Dagen Kaapstad! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lian Stienen - WaarBenJij.nu 2 Dagen Kaapstad! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lian Stienen - WaarBenJij.nu

2 Dagen Kaapstad!

Door: Lian

Blijf op de hoogte en volg Lian

31 Oktober 2011 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo Allemaal,

Na een lange maar goed verzorgde vlucht zijn we in Kaapstad aangekomen. Een taxi bracht ons naar het centrum. Hier hadden we al snel een fijn hostel gevonden. We zijn meteen gaan kijken naar het eventueel huren van een auto om richting Windhoek( Namibie) te reizen. De afstand is echter zo groot dat we hebben besloten om een bus te pakken. Morgenvroeg zal de bus ons na een hele lange rit (21 uur)in Windhoek afzetten. Daar willen we een auto huren om het land te verkennen!! Veel meer hebben we op de dag van aankomst niet meer gedaan. We waren moe en zijn vroeg gaan slapen.

De volgende dag hebben we een citytour gedaan!! Een bus met open dak reed ons langs verschillende bezienswaardigheden, de Tafelberg de kust enz. Je mocht op verschillende plaasten uitstappen om te kijken. Hier hebben we onze dag mee gevuld.

De mensen hier zijn vriendelijk en een onveilig gevoel heb ik nog niet gehad. Wel balen we een beetje van het weer. We hebben dan ook nog steeds een vest en lange broek aan. Dit zal in Namibie anders zijn!!

Groetjes Lian

• 31 Oktober 2011 - 17:43

Hans Riny Smeets:

Heej vakantiegangers,
    leuk om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. het is goed om te horen dat jullie de komende 21 uur lekker kunnen slapen in de hobbel, hobbel bus, dan kunnen jullie daarna zelf weer verder hobbelen. We hopen dan ook dat het een mooie en onvergetelijke vakantie wordt, veel collega's van ons en mensen uit de buurt leven met jullie mee, en we hopen dan ook zeer dat er veel foto's geschoten worden. als het mogelijk is mag je ons al een voorproefje laten zien.
    Gr uit Swartbroek

• 31 Oktober 2011 - 20:05

Ingrid:

haha dan is het in nederland zelfs beter weer geweest vandaag!

• 01 November 2011 - 17:19

Groeete Broor:

vul plezeer!!

• 02 November 2011 - 16:20

Anke:

Ik weet niet of je het berichtje op facebook ook nog eens krijgt, maar voor het geval dat dat niet is.......
    Zo te horen zijn jullie al actief gestart!
    Heb je nu wel al het vakantiegevoel ;)?