Nog maar twee dagen werken!! - Reisverslag uit Ospel, Nederland van Lian Stienen - WaarBenJij.nu Nog maar twee dagen werken!! - Reisverslag uit Ospel, Nederland van Lian Stienen - WaarBenJij.nu

Nog maar twee dagen werken!!

Door: Lian

Blijf op de hoogte en volg Lian

26 Oktober 2011 | Nederland, Ospel

Hallo,

Voordat ik mijn tas ga klaarmaken check ik even hoe deze site ook al weer werkt. Het was even denken wat mijn inlogcode was, maar zoals jullie kunnen lezen is het gelukt.

Dan laat ik jullie ook maar meteen weten dat ik over 2 dagen naar Zuidelijk-Afrika vertrek. Na aankomst in Kaapstad is de planning om meteen richting Namibie te gaan, daarna willen we richting Botswana om uiteindelijk via Zuid-Afrika terug te reizen naar Kaapstad. Het is een behoorlijke ronde waarvoor we 7 weken de tijd hebben! Wat we allemaal gaan doen is nog onbekend. We zien het wel!! Zou je het graag willen weten, hou dan deze site in de gaten. Regelmatig zal ik mijn verhalen schrijven!!

Tijdens mijn reis ben ik niet op mijn gsmnummer te bereiken. Heb je mij nodig stuur dan een mail of bericht via facebook/hyves!!

Groetjes!!!

  • 26 Oktober 2011 - 17:43

    Leny Mertens:

    Hoi Lian

    ik wens je een super fijne reis toe en zal graag je verslagen lezen
    groetjes
    leny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ospel

Reisverhalen

Genieten!

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2013

Test!!!

18 December 2011

Het einde komt in zicht!

10 December 2011

Even terug naar Port Elizabeth

06 December 2011

Het prachtige Crags

01 December 2011

Chintsa en Jeffrey's bay
Lian

Actief sinds 30 Juli 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 51875

Voorgaande reizen:

24 Februari 2010 - 23 April 2010

Reisverhalen

06 September 2006 - 14 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: