Vic Falls! - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Lian Stienen - WaarBenJij.nu Vic Falls! - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Lian Stienen - WaarBenJij.nu

Vic Falls!

Door: Lian

Blijf op de hoogte en volg Lian

20 November 2011 | Zimbabwe, Victoria Falls

Hallo allemaal,

Onze eerste dag in Zimbabwe bestond uit relaxen!! Dat was ook wel nodig na de safari met het daarbij behoorende heel vroeg opstaan!! Dag twee stond een ruige raft op het programma. En jaa... het was echt super gaaf!! Ruim 20 keer moesten we het ruige water zien te overwinnen. Als enige raft zijn wij niet opgegooid!! Wel zijn we 2 keer bijna alle mensen verloren tijdens de stroomversnellingen. Deze moesten we dan weer uit het water zien te vissen. Echt te gek. Je werd naar alle kanten gegooid. Ik heb als enige alle watervallen overwonnen en ben in de boot blijven zitten!! Maar niet alleen het raften was te gek. Ook de omgeving was super!! Op de rustige stukken hadden we dus echt reden om te genieten. Na al deze inspanning moesten we nog een flinke berg beklimmen waar een heerlijke lunch stond te wachten. S'avonds vroeg ben in. We waren kapot!

De volgende dag stijfjes wakker worden. Jezus... beide zo stijf als een plank. Weer een dagje lekker relaxen. Om 14.30 Stond een nieuwe activiteit op het programma. Dit keer zonder inspanning. Maar gewoon zitten en genieten van de prachtige Vic Falls. Deze keer niet vanaf de grond, maar vanuit een deltavliegtuigje!! Zo gaaf! Een stoeltje met daarop een grote vlieger. Wat een heerlijk gevoel, en wat een prachtig uitzicht!

Het waren dus erge leuke dagen in Zimbabwe. De mensen zijn vriendelijk maar je word er wel een beetje gek van. Ze lopen je overal achterna en willen je alles verkopen. Inmiddels is het onze hobby geworden om ze iets terug te verkopen. dit vinden ze erg vreemd en ze haken dan ook snel af!! haha. Morgen reizen we weer verder naar zuid-Afrika. Ben heel benieuwd wat ons daar te wachten staat!!

gr Lian

• 20 November 2011 - 19:00

Leny:

hoi Lian
    het is wel duidelijk dat jullie echt genieten
    super groetjes